piątek, lipca 14, 2017

Urodzinowy prezent

Nie, to nie były moje urodziny. To były urodziny Szuflady. W dodatku już siódme. Pod koniec maja Szuflada ogłosiła urodzinową rozdawajkę. Do wygrania było kilka paczuszek z różną zawartością. Ja jak zwykle nie mogłam się zdecydować, która z nich najbardziej mi się podoba, więc zdałam się na ślepy los i wyraziłam chęć przygarnięcia paczki niespodzianki. Niedawno ukazały się wyniki i okazało się, że zostałam wylosowana!
To trochę, jak prezent pod choinką - oczekiwałam prezentu, ale kompletnie nie miałam pojęcia, co w nim może się znajdować. Spodziewałam się raczej niewielkiej paczuszki, a tymczasem listonosz przyniósł mi całkiem pokaźną pakę. Byłam bardzo ciekawa, co też w niej się znajduje, a tam same skarby!
Kto mnie obserwuje na fb, ten już wie co było w środku. Tutaj napiszę trochę więcej na ten temat.
Oto zawartość mojej paczki niespodzianki:


A znalazłam tam:

książkę z inspiracjami - nie miałam czasu jeszcze dokładnie jej przejrzeć, ale zapowiada się bardzo interesująco

zestaw kolorowych papierów - w większości dość grubych, więc pewnie przynajmniej część wykorzystam do zrobienia pudełeczek do opakowywania mojej biżuterii

    zestaw 12 folii piankowych -  zazwyczaj używam takich do wyścielania pudełeczek na biżuterię, ale może uda mi się wymyślić też coś innego? Kto wie...

    kilka kuponów kolorowych bawełnianych tkanin - teraz już nie ma zmiłuj, trzeba będzie wyciągnąć maszynę i znów uszyć jakiś patchwork, oj dawno nie było ;)

    spora garść kolorowych filcowych pasków - można je wykorzystać na tyle sposobów, że pewnie nie będę miała problemów z ich zużytkowaniem ;)

    i wreszcie zestaw do zrobienia zakładki - zakładek nigdy za dużo, więc jak tylko czas pozwoli na pewno pokuszę się o jej wykonanie 

    Jak widzicie prezent naprawdę "na bogato". W dodatku wszystkie jego elementy "trafione", na pewno się przydadzą. Jeszcze do kompletu przydałby się jakiś czasowstrzymywacz 😉

    5 komentarzy:

    1. Agatko, gratuluję! Prezent rewelacyjny! Pomysłów na pewno Ci nie zabraknie i powstaną śliczne rzeczy.
      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    2. Gratulacje, świetny prezent, tyle w nim dobroci :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Dzięki dziewczyny! Pomysłów na pewno nie zabraknie, jeszcze tylko trochę czasu by się przydało ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Super komplet! Naszyjnik się doczekał kolczyków, i dobrze, bo zestaw porywa!
      pirates of the caribbean 5

      OdpowiedzUsuń

    Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger