czwartek, czerwca 01, 2017

Podsumowanie spiralek i... koniec lekcji

Dzisiaj w zasadzie powinnam ogłosić nowy temat lekcji, ale tego nie zrobię. Najwyraźniej formuła się wyczerpała, bo pomimo podwójnie wydłużonego czasu na lekcji 16 frekwencja wyniosła 2 osoby. Tylko Bibi Blue i mnie udało się stworzyć coś spiralkowego. Co prawda prac było co nieco, dzięki czemu było z czego zrobić kolaż...


... ale jednak nie o to chodziło w tej naszej zabawie.
Z kolejną lekcją jest jeszcze gorzej, bo na półmetku nie ma jeszcze żadnego zgłoszenia.

Wracając do spiral - to bardzo wdzięczny temat i żałuję, że pojawił się tak późno, bo może jakiś czas temu pokazałoby się więcej prac. Jak widzicie na kolażu, Laurą zawładnął bez reszty splot Double Spiral, pokazała go nawet w wersji stopniowanej. Mnie chyba najbardziej podszedł Inverted (koniecznie w wersji dwukolorowej). I to właściwie wszystko.

Wszyscy zdaje się jesteśmy w niedoczasie, dlatego postanowiłam, że kolejnych lekcji nie będzie. Nie znaczy to jednak, że żegnamy się z chainmaille. Widzę, że mimo wszystko co jakiś czas robicie coś w tej technice, tylko na naukę nowych splotów już brak czasu, a może chęci? Dlatego zachęcam Was, abyście nadal pokazywali swoje prace w naszej Społeczności, a może wolicie, żebym założyła grupę chainmaillową na Facebooku? Nie ma sprawy, mogę to zrobić.

Na razie żabka będzie urzędować jak zwykle do 15-tego, ale kolejnej już nie wstawię. Jeśli zrobicie coś po tym terminie to oczywiście pokażcie i jeśli tylko będzie z czego robić podsumowanie to te prace w nim uwzględnię. Jednak jak napisałam wcześniej: koniec lekcji nie oznacza końca nauki. Na wakacje przewiduję małą niespodziankę, ale ogłoszę ją dopiero 1 lipca. Może wtedy wszyscy będziemy mieć troszkę więcej czasu.

A póki co robimy sobie małą przerwę.
No to do miłego...

4 komentarze:

  1. Bardzo szkoda. W każdym razie dziękuję Agatko za miłą zabawę i wiele cennych wskazówek :) co do grupy na facebooku, jest taka po angielsku :) można spróbować założyć taka po polsku :) W każdym razie ja się na nią piszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zrobić, zostałyśmy tylko my dwie. Jak już Ania z Hubertem nawet odpuścili, to zwątpiłam. Ale jak napisałam z chainmaillem wcale nie kończymy.
      A co do grup na fb to znalazłam też taką po polsku, bardzo mało liczna, ale nie ma co robić konkurencji, tylko trzeba się przyłączyć :)

      Usuń
    2. to dobrze, czekam zatem niecierpliwie na dalszy ciąg :) czy możesz mnie podpiąć do polskiej grupy na fb ? nie moge znaleźć :)

      Usuń
    3. Wiesz co, wysłałam prośbę o dołączenie już jakiś czas temu, ale nie dostałam odpowiedzi. Obawiam się, że tam się po prostu nic nie dzieje. Grupa nazywa się Chainmaille Polska :) Wysyłam Ci linka na priv

      Usuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger